maanantai 7. maaliskuuta 2016

Sinkkuelämää 2016 osa 25

Sinkkuelämää

Minkä ihmeen takia sinkkuihin tuomitaan, jos ei löydä itselleen kumppania? 

Koko ajan kokenut itselleni tuskaa ja tekee päivät pitkät töitä sen eteen että joku hyväksyy minua kumppaniksi. On aika inhottavaa kuunnella ihmisten kommentteja jotka eivät oikeastaan ymmärrä, miksen edes löydä kumppania!? Tuomitaan raskailla sanoilla minulle että ” Sinähän asut isän kanssa!”, mitä helvetin väliä jos asun isän luona ja onhan sentään kotini, Herran Jumala!

Ei kukaan edes kiellä oikeasti tai ei siinä ole mitään pahaa jos asuu perheen luona koko iän ajan ja pitää kodin puhtaana sekä teen hyvää ruokaa, käyn koulua jne.


Elän omaa elämääni ja polkujani mihin yleensä menee loppujen lopuksi. Vauva haaveet olen joskus miettinyt mutta jätän sen kumminkin nurkkaan koko vauva haaveeni kokonaan vaikka ei löydä Se Oikeaa mistään.  Enkä edes halua lapsia 30-vuotianaan ja ”eikä miestä”…   Olen 26 vuotta ja vanha piika ja vaikka haaveilen itselleen oma lapsen sekä pärjäisi ilman miestä, jotka eivät pidä lapsista. Tulee vähän kateelliseksi kun katsoo suvun sukupuuhun ja saaneet perhe lisäyksiä nuorena vaikka minun ikäisenä! Onhan minulla Otto-kissa sentään joka piristää minua ja päästän hänet ulos ja sisälle.

Romanssi ja yhdessä olon puute tuo masennuksen

Tahtoisin romanssia ja yhdessä oloa mutta sitä on vaikea saada itselleen… Vaikka en ole saanut suhteessa sellaista jonka saisin romantiikkaa sekä paljon yhdessä oloaan, kuulostaa minun osaltani surullista sekä pettynyt olo :( Kuten yleensä jotkut miehet tahtoo s***siä jatkuvasti, muttei yleensä ajattele mitä naiset haluaa oikeasti suhteessaan. Naiset tahtoo romanssia ja onnellista suhdetta jonka mies voisi mahdollista antaa naisille!

Olisi kiva saada romanssia ja yhteistä hetkeä kumppanin kanssa mutta ketä antaisi minulle sellaista?! Jatkuvasti tuntuu itseltäni aika masentavalta ja monet saavat poikaystäviltä loistavan aamiaisen, vievät hienoon ravintolaan ja hemmottelua jne. Miksen minä en oikeasti saa sellaista jonka oikeasti toivoisin ja ajattelisin sellaista kumppanin kanssa romanssia ja hemmottelua!  Tunnen jatkuvasti surua ja välillä tuntuu ettei jaksa enään odottaa :'(


Mutch Love,
Beautiful

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...