lauantai 29. joulukuuta 2012

Minun unelma poikaystävä??

Jo ilmeisesti on kysynyt minulta kaksi kertaa, toivoisin saavani mutta haluan itselleni aikaa kun erotin poikaystäväni ja en halua puhua siitä. Jos joku on huolissani minusta mutta olen kunnossa ja saa tukea minua, eihän se haittaa minua yhtään! Olen vahva ja taistelen sydänsurun vastaan kuten jos olette kuulleet Kelly Clarkson – What Doesn’t Kill You (Stronger)- biisin niin se jotenkin piristää ja minäpä suosittelen teille.

- En halua oikeastaan paljastaa omaa unelma poikaystävää mutta toivoisin että joka ei juo alkoholia ja ei tupakoi. Jokaisella meissä eli naisilla/tytöillä on salaisuus kenestä tykkää tai ei tykkää mutta kärsivällisyys on tärkeä asenne!  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...