lauantai 4. huhtikuuta 2015

Sinkkuelämä 2015 osa 18

stairs - red scarf - jeans --- Sarah Jessica Parker - SATC - Carrie Bradshaw - set - sex and the city
Mitä Carrie (Sarah Jessica Parker)
 tekisi ongelmalle joka on masentunut tai surullinen?

Yksinäinen sinkku naisesta voi "tulla"pitkä aikainen masennus?

Minulle on iskenyt masennus ja hirveä alapäin menoa...
Joka kerta kun menen nukkumaan, niin ajattelen ja päässäni aina pyörii koko ajan " Miksi minulla ei ole poikaystävää?" ja "Miksi ei kukaan halua minua?"...
Minua masentaa kovasti sitä kun katsellee sellaisia ihmisiä jotka ovat suhdessa ja istuvat vierekkäin. He välillä hymyilevät toisiaan ja keskustelevat muiden kanssa pöydän äärellä.

En oo koskaan elämässä onnellinen vaikka on yrittänyt hymyillä joille ihmisille jotka ovat iloisia. Yleensä ei jaksa hymyillä kenenkään nähtävästi tai voiko olla positiivinen ihminen joka jaksaa hymyillä ja peittää masennuksen... En voi ymmärtää itseäni voinko oikeasti olla onnellinen muille jotka ovat suhdessa ja nukkumaan menoa alkaa pelottaa että ajatukset pyörii päässä samat kysymykset jonka on vaikea vastailla kysymyksiin!?  
Muutenkin mun ikäiset miehet osaa kiertää tai hyppää musta ylitse ja valitsee hyvän kumppanin itselle mutta miksi minua ei? Se on surullista ja masentavaa kohdata itselle vain ei muille! 

Jotenkin minusta tuntuu kiroukselta, kun on masentunut ja surullinen muttei tuu iloa jonka olisi kiva saada.  Ei kukaan kirjoita minulle vaikka odotan ja tykkää kovasti jos joku on kirjoittaa minulle jonkun kirjeen edes! :( Masentunut oloon olen syönyt ihanaa suklaata jonka olen nautinut hirveästi jostain syytä vahingossa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...