sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Kuulumisia #4

Lokakuussa on tapahtunut kaikkea ihmeellistä ja kamalaa että meille on sattunut ilkivaltaa sunnuntai ehtoolla (5.10.2014). Meidän huusi oli kaadettu kyljellään maahan kun tulin ulos hakemaan työhousuni narusta ja näin että huusi on kyljellään…

Kirjoitin Facebookiin aivan tyylikkäästi...
 Kun vein housuni sisälle niin tulin ulos uudestaan ja katselin sitä kummissani ja otin kuvan…
Pahan tekijöistä tiedämme nimet ja muitakin ongelmia ne on aiheuttaneet ihmisille mutta en haluaisi mainita mitään!

Lauantaina oli karaoke ilta 4 päivänä ja sain paljon keskustelua pöydän äärellä monen ihmisten kanssa. Tutustuin ensiksi biseksuaaliseen naiseen, josta keskusteltiin kaikkea eli miehistä mutta tietysti kun oli Skypessä keskustelin eksän kanssa kun hänellä on ongelmia tyttöystävän kanssa.  Se on todella jännää kun keskustelee  tuntemattomien kanssa mutta tietysti kehuu vartaloani ja jotain minussa on jotain mutta se on vaikea sanoa mikä? Olen kuullut siitä että moni ihminen ei pysty sanomaan ääneen kun minussa on jotain mutta sitä en voi tietää…

Ei kukaan pysty keskustelemaan minun kanssa mitään.  Olen aika hiljainen ja välillä häiritsee tai kiusallinen olo voi tulla kun monella on kumppani. Se on vaikeaa olla sinkku kumppaneitten joukossa ja olen lopettanut kumppanin etsinnän kokonaan kun se on vaikeaa kun etsii mutta se ei mene elokuvan käsikirjoituksen mukaan!:D   Olen tottunut olemaan hiljaa ja yksin oloa miesten ja naisten seurassa. Mutta töissä tulee puhuttua aika paljon muiten kanssa ja luulen kovasti että ihminen voi muuttua sosiaaliseksi.

Minulta on iskenyt paniikki ja pelkoa siitä että en pysty pyytämään ketään mukaan esimerkiksi salille. Olen viisastunut siitä että kun meet pyytämään jonkun mukaan urheilemaan niin ei hän tule minun mukaani. Mutta suurin päätös on että älä mee pyytämään!

Hyvää ihanaa jatkoa!
- Beautiful




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...