lauantai 19. heinäkuuta 2014

Sinkkuelämää 2014 osa 9


Minusta  ja monen mielestä tuntuu oikeasti  että voiko ihminen epäonnistua siihen, jos ei kukaan kiinnosta tai haluta suhteisiin,  mutta vaikka jotkut tykkää tuhmista tytöistä tai pojista kuin kilteistä?, entäs isoista rinnoista tai pienet rinnoista?, vaaleat hiukset tai brunette hiuksista? Entäs nörtistä?Luonteesta?

Pitääkö oikeasti kaikki paikaansa?
Tosi moni ihminen on tullut sanomaan positiivisesti sen asian minulle että olen kiltti ja positiivinen ihminen paikkakunnalla ja en voi sietää negatiivisia ihmisten puheista ja sekä ihmisistä.  Se on mukavaa että joku sentään tykkää minusta sellaisenaan mutta monet ovat todella sokeita minusta.

Olen päättänyt sen asian että täytyy olla läsnä kun hakee kumppania jostain ja voi jopa ihastua toiseen mutta jos ihastuja ei kiinnosta niin painukoon suohon! Minulla on monta ihailijaa jonka olen yhteydessä mutta se on aivan OK.

Jokaisessa meissä on eri tunne mutta meihin kuuluu:
- ihastuisen tunne
- rakkastumisen tunne 
- tykkäämisen tunne
- mutta mikä voisi olla kiinnostumisen tunne sisältään?

Olen saanut hyviä treffipyyntöjä ja ehdotuksia olen keräilyt. Ikä ja paikkakunnat ovat minulle ehdottomasti tarkka, jos alan käydä treffeillä jonkun paikkakunnalta eli Turku, Salo ja Forssa. Ikähaarukka vaihtelee eli minulle sopii 24-26-vuotiaita. Jos mikään ei ole näistä vaihtoehtoista niin unohdan kaikki ja luovutan kokonaan etsimisen kun kaikki on varattuja!Sitä en ymmärrä miksi miehiä viedään suosikista vaikka on hidas tajuamaan!
Jos joku ehdottaa minulle baarin menosta niin kieltäisin siitä nimenomaan, koska en usko että löytyisi se oikea baarista. Siinä on huonoa se että siellä voi liikua vanhoja miehiä (30-50 ikäisiä) muttei minun ikäistä seuraa! o_O

Seksi?!


Johan on nyt maailmankirjat sekaisin! Miksi seksiä jankutetaan joka puolella paikkaa ja sitten saa valittaa hirveästi kavereille esimerkiksi "OMG, en ole neitsyt kun harrastin seksiä tuntematon miehen kanssa!"  

Jos minulta kysytään, minulla ei ole sellaiseen kiire seksin harrasteluun vaikka opiskelen vielä ja ei saa pakottaa toista ihmistä pelkällä seksillä! Haluan  parisuhteen ja rakkauden itselleni mutta Se Oikean löytää.  Miksi kuulemme sana ”seksi” vaikka ei ole koskaan ollut parisuhdessani ja moni ystävistä on mennyt. Älä koskaan harrasta seksiä ensitapaamisella tuntemattoman kanssa ja jonka et edes tunne mutta ei humalassa tietenkään!;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...