lauantai 8. helmikuuta 2014

Sinkkuelämää 2014 osa 5

Uusi vuosi ja uudet kujeet!

Pistin oman toiveeni uudelle vuodelle 5 asiaa jonka voisin ehdottomasti toteuttaa mutta en silti halua paljastaa kaikkia. Toivotin kavereille ja tädille tietysti muille ”hyvää uutta vuotta 2014!” kun kukaan ei ole toivottanut minulle edellisen vuonna, niin tein ystävällisen toivotuksen tekstiviestillä ja Facebookiin seinääni mutta sain kyllä kiitokset! Sai kyllä yllätyksen sähköpostiini entisestä poikaystävältäni joka toivotti minulle uutta vuotta!? Tädin kanssa oltu Salossa ale-ostoksissa ja saimme jotain ostettua pientä ja tarvittavaa ;)
Olen koko ajan opiskellut ja käynyt kuntosalilla sekä sählyä pelaamassa, mietin koko ajan omaa tulevaisuuttani kun pääsen ylioppilaaksi ensi vuonna ja en ole varma juhlinko vai en? Synttäreitä on vietetty tammikuussa rauhallisesti ja vanhaksi tulee mutta vaikka nuori neiti on, onnitteluita tuli aika paljon ja en saanut mitään syntymäpäivälahjaa tai kukkasta jonkun kakun mutta sitä ei aina tarvitse!

Helmikuu:

Helmikuu!? Kuukaudet yleensä menee todella äkkiä kun luulee olevansa alussa. Kokeisiin olen lukenut ja tehnyt useita tehtäviä mutta kiireitä on ollut koko ajan ja (6.2.2014) hain koepaperit koululta mutta se ihan ok arvosanat kun opinto-ohjaajan mielestä ne ovat hyviä arvosanoja jonka olen suorittanut kurssilla… Lähetin kolme ystävänpäiväkortteja postiin  kun ensi viikolla on ystäväpäivä ja toivon kovasti kiitokset!

En oikein välitä ystäväpäivästä olenkaan ja anteeksi vaan et olen tällainen kapinallinen ystäväpäivän kohtaan! Muistan kouluaikoina ystäväpäivänä en saanut mitään lahjaa tai kortteja, jonka olisin toivonut jonkulta mutta ei!!! Niin päätin vihata ystäväpäivää kunnolla ja pidän mykkäkoulua koko päivän, tietysti pidän yksinäisyydenpäivästä paremmin vaihtoehtona :P Olen sitä mieltä, ystäväpäivään kuuluu parisuhteeseen eikä ystävyyteen! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...